Waar elk talent telt

Welkom bij de Elzenhoek! Wij zijn een katholieke basisschool in de wijk De Leyens. Bij ons naar school gaan betekent goed onderwijs op een gezellige en sociale basisschool. Op de Elzenhoek mag iedereen zichzelf zijn en ontdekken leerlingen hun eigen unieke talenten. Wij zijn veel buiten, bijvoorbeeld in de wijktuin, om te leren in en van de natuur. We zijn samen één school en kennen elkaar.

Op de Elzenhoek gaan we voor GROEI: Gezamenlijkheid, Relatie, Ontwikkeling, Eigenaarschap en Identiteit. We willen onze leerlingen laten groeien op cognitief gebied én op het sociaal-emotionele vlak. Dat lukt alleen als je oog hebt voor elkaar. Op de Elzenhoek worden leerlingen écht gezien.

Heeft u een vraag of wilt u meer informatie? Vul dan ons contactformulier in.

Typ bovenstaande code over.
Basisschool De Elzenhoek

Wilt u een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek en rondleiding door de school? Wees welkom en neem telefonisch contact met ons op.

Basisschool De Elzenhoek
Broekwegzijde 192